ضبط 309 مخالفات مرورية فى حملة بالإسماعيلية

الأحد، 20 مايو 2012 - 03:18 ص

صورة أرشيفية

الإسماعيلية - جمال حراجى

تمكنت مباحث المرور من ضبط 309 مخالفات مرورية متنوعة، فى حملة استهدفت المواقف والشوارع الرئيسية والتجمعات السكنية لضبط الحالة الأمنية داخل المحافظة.

وكان اللواء محمد عيد، مدير أمن الإسماعيلية، قد تلقى إخطارا من مباحث المرور يفيد بضبط عدد ( 135 ) مخالفة مرورية ( نموذج 125 ) وسحب عدد ( 76 ) رخصة "تسيير قيادة" لمخالفات متنوعة وإزالة عدد ( 42 ) حالات لملصقات مخالفة وحجز عدد ( 2 ) دراجة نارية وحجز عدد ( 1 ) سيارة وفحص عدد ( 53 ) حالة اشتباه سلبى وتم اتخاذ كافة الإجراءات القانونية تجاه المخالفات السابقة.

تعليقات (2)

1

الإسماعلية ..الإسماعيلية!!!!ذ

بواسطة: أبو علي

بتاريخ: الأحد، 20 مايو 2012 10:17 ص

أنا شايف إن أكثر الحملات الأمنية والمرورية مكثفة على الإسماعيلية!! ألهذه الدرجة كثرت الجرائم في هذا البلد ؟؟!! مع تقديرنا بالتأكيد لجهود رجال الأمن في كل مكان..

2

الشرطة فى خدمة الوطن هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بواسطة: zika

بتاريخ: الأحد، 20 مايو 2012 11:28 ص

يارت صحفى محترم يدخل على حملة امنية ذى مبقولو وشوف المعملة غير محترمة لى الحملةلى بيقولو امنية بتعامل الموطن اذى وسمعت بيقولو الثورة غيرت يارت بدل ميعملو حملة يمشو شوى على الطريق وشوف بيحصل اية ويارت لى يشل لملصقات يشل من عربيات ضباط الشرطة لى انتى اصلا متشوفلى جواة علشان علية نمر سودة (يارت من الصحفين المحتررمين وهم دول الى فى البلد بحترمة يتكلم فى الموضوع دة) ويارت بدل مقولو عدد المخلفات كام يقولو يدور على المخدرات واسلاح لى دخل البلد احسن من لى بيعملو ولاهما مبجوش غير على الضعيف وعاوزين مخالفة فورى طيب البلد لى يومين دول ربينا يسترة بحال الناس بس الشرطةاذىالناس تمشى كدة من غير ماتدفع ولا اية

اضف تعليق

مشاركتك بالتعليق تعنى أنك قرأت بروتوكول نشر التعليقات على اليوم السابع، وأنك تتحمل المسئولية الأدبية والقانونية عن نشر هذا التعليق

بروتوكول نشر التعليقات من اليوم السابع