أشرف عبد الباقى يعلن أسماء المواهب الجديدة المشاركة فى "تياترو مصر"

الأربعاء، 10 سبتمبر 2014 06:08 ص
أشرف عبد الباقى يعلن أسماء المواهب الجديدة المشاركة فى "تياترو مصر" الفنان أشرف عبد الباقى
كتب رحيم ترك

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
انتهى النجم الكوميدى أشرف عبد الباقى من إجراء التصفيات النهائية لاختبارات المواهب الشابة الجديدة المشاركة فى عروض الموسم الثانى من مشروعه المسرحى "تياترو مصر"، والذى سيخوض به أيضا مشروعه الجديد بتقديم أكثر من 100 موهبة شابة، لتقديمهم فى الأعمال السينمائية والتلفزيونية والمسرحية.

وقام عبد الباقى بإجراء اتصالات هاتفية مع الـ100 فائز فى اختبارت الكاستنج الجديد، لتهنئتهم بالفوز ومشاركتهم معه فى عروض مسرحيته ومشروعة الفنى الجديد، كما أعلن أسماءهم على صفحته الرسمية على موقع "فيس بوك".

وتقدم بالشكر لجميع المواهب التى لم يحالفها الحظـ ولم تشارك ضمن الكاستنج الجديد، مؤكداً احترامه وتقديره لهم ولموهبتهم، وقدم دعوات مجانية لكل من شارك فى الاختبارت لحضور عروض مسرحيات تياترو مصر فى موسمه الجديد.

وكتب عبد الباقى على صفحتة الرسمية بموقع فيس بوك "مبروك لكل اللى نجح وكلمته النهاردة، أنا كلمت ١٠٠ واحد من ٤ العصر ولسه مخلص حالا، أتمنى التوفيق لكل الناس اللى مش معانا المرة دى، والله العظيم كان فيه ناس جامدين جدا والاختيار كان صعب بس مش معنى إنك مش مش معانا، إنك تضايق وتيأس ممكن ما يبقاش ليك نصيب المرة دى بس يبقى لك نصيب فى مكان تانى، أو معانا المرة الجاية إن شاء الله، كمان شويه هانزل أسماء وأرقام الـ ١٠٠ واحد وواحدة".

وتابع "الناس اللى مش هايبقوا معانا اسمحولى أقدم حاجة بسيطة أحاول أعبر بيها عن احترامى وتقديرى لموهبتكم اللى انتوا بتسعوا باحترام للنجاح فيها، دعوة لعروض المسرحيات لخمسة أفراد لكل واحد شارك فى الاختبارات فى أيام مختلفة، وهنسق ده من خلال الصفحة الأسبوع الجاى، تانى حاجة كل واحد شارك معانا عاوز ابعتله الفيديو بتاعه على الأنبوكس، لو هو حب ينزلها على صفحته براحته، وتنسيق ده صعب، بس هانوصله إن شاء الله برضه على الأسبوع الجاى، وأتمنى التوفيق للجميع".








مشاركة



الرجوع الى أعلى الصفحة