أكرم القصاص - علا الشافعي

حرب باردة بين إيمى وناهد السباعى بسبب هبة رجل الغراب عبر "إنستجرام"

الجمعة، 28 أبريل 2017 01:19 ص
حرب باردة بين إيمى وناهد السباعى بسبب هبة رجل الغراب عبر "إنستجرام" إيمى سمير غانم وناهد السباعى
كتب هيثم سلامة

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

ثارت حرب باردة بين الفنانة ناهد السباعى، والفنانة إيمى سمير غانم عبر موقع تبادل الصور الشهير انستجرام، بسبب مسلسل هبة رجل الغراب.

ونشرت الفنانة ناهد السباعي جزء من خبرا حول نجاح المسلسل ووجوده فى قائمة الأكثر بحثاً على موقع "جوجل"، وجاء في الخبر أن فريق العمل تعرض لانقادات شديدة فى الفترة الماضية ، حيث أجمع الجمهورأنها لا تصلح لهذا المسلسل، إلا أنها أثبتت عكس ذلك، وجسدت الشخصية بطريقة كوميدية رائعة، أجبرت من خلال قوتها فى الأداء أن تمحو من أذهان الجمهور كاركتر وشكل إيمى سمير غانم أثناء تجسديها . 

فيما أعتبره البعض من المتابعين رداً على نشر إيمى سميرغانم، فيديوهات عبر حسابها للمسلسل فى الجزء الأول والثانى قبل اعتذارها عن دور البطولة لتحل بديلاً عنها ناهد السباعى، وهو ما فسره الكثيرون أنه محاولة لنسب نجاح العمل لها، وردت بعدها إيمى بنشرها  فيديو آخروعلقت عليه قائلة: "أنا هفضل أنزل فيديوهات فى أى وقت و فى أى لحظه لاى عمل عملته بمزاجى و فى الأكونت بتاعى أنا حره و اللى مش عاجبه يشد في حواجبه".

 

ناهد السباعى
ناهد السباعى

 

 

 










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 10

عدد الردود 0

بواسطة:

Mom

ليه غيرتو الممثلين؟!!

بالعكس الدور كان منااسب لأيمي اكثرا من ناهد والممثلين الي معاها واذا فكر احد ينزل مسلسل وفيه اجزاء مفرووض يكمل بنفس الممثلين لان التغير المفاجىء يفسد كل شيء الموضوع ليس شخصي بال مجرد رائي لانني كنت مستمتعه قبل تغير كل الممثلين الناجحين..

عدد الردود 0

بواسطة:

هيما

نجاح

ناهد ممتعه في المسلسل الرائع هي وفريق العمل خاصة ادهم، بالتوفيق للجميع

عدد الردود 0

بواسطة:

نونا

انهى نجاح لناهد

مع احترامى للمجهود بس المسلسل فعلا الى نجحته ايمى وكل الفريق القديم واغلب المشاهدين بتتفرج عليه علشان يعرفوا النهايه لكن المسلسل مط وتطويل وملل وعدم خبره من الممثلين حقيقى عمل فاشل بكل المقاييس دا كفايه اليوم الى كان بيفضل 7حلقات ويجى اخر يوم مشهد فرح وخلصنا قال المؤلف قرر يختصر علشان مايطولش علينا حاجه تشششششششششششل

عدد الردود 0

بواسطة:

مصري جديد

كله كوم وتيمور كوم تاني

الممثل اللي بيقوم بدور تيمور ثقيل الدم بشكل مش طبيعي .. ياخبر أسود على الغلاسة .. إيه السخافة دي .. الممثل اللي قبله كان أخف منه بكثير

عدد الردود 0

بواسطة:

ittta

شكرا لمسلسل رجل الغراب

إيمي كانت اكثر من رائعة...ونجحت بإبهار ولكن لم اقدر نجاحها وتخلت عن الجوء المتبقي وناهد السباعي اجتهدت كثيرا...اما ادهم فاعتقد من قام بدوره كان جيدا جدا وكذلك من قامت بدور فريدة ودور بيري.....اما من لم يوفق على ا?ط?ق هة من قام بدور تيمور...دعونا نحي. الممثل الرائع من قام بدور مستر هادي وااممثلة القديرة حنان سليمان...المسلسل عيبه الكبير المط والتطويل لدرجة الملل عمس ا?جزاء ا?ولى ع على العموم نحي طاقم العمل على نظافة الحوار والرقي رحمونا نن قصص البلطجة والسرقات والقتل اياها...ودمتم

عدد الردود 0

بواسطة:

Ana

المسلسل حلو

ناهد السباعي هايلة . مازن هايل . وتيمور لذيذ . أبو وأم هبة هايلين . ومستر هادي طبعا

عدد الردود 0

بواسطة:

عمرو علي

هبي رجل الغراب 1/2

هبي رجل الغراب هوا الجزء الاول والتاني بس بعد كدة باظ تطويل وملل

عدد الردود 0

بواسطة:

E.E.A

سوري ... ايمي افضل طبعا

ناهد كويسه وتمثيلها كويس لكن ايمي كانت شاده المشاهدين اكتر ... تحس ان ناهد السباعي حافظه الجمل وبتقولها وطول الوقت مكشره حتي لو قصدها كوميديا.

عدد الردود 0

بواسطة:

اسراء

الاحلي والاحلي ugly petty

المسلسل ده وحش جدا بالنسبة للي اتفرجو على النسخة الاجنبية منه وطبعا في حاجات مهما حصلت مش هيعرفو يطلعوها في المسلسل العربي انا انصحكم تتفرجو على النسخة الحقيقية الاجنبية ولا ايمي ولا ناهد

عدد الردود 0

بواسطة:

Salma

ناهد السباعى ..ابدعتى ..

انا مع الرأى أن كان ف مسلسل شويه تطويل بس جمال الحلقات والتشويق اللى كان ف القصه ..عوضوا ده جدا اعرف الأطفال كانوا ف عيلتى بيتابعوه من أول 6 سنوات ل ابتدائى وده محصلش ف أجزاء أيمى مع احترامى المسلسل كان وشه حلو ع الاتنين ومن حق ايمى تنزل لاجزاءها بس اللى يتابع الاتنين كويس يعرف أى الأجزاء تفوق ع التانى .. ومع احترامى برضو فعلا التحدى كان أكبر ل ناهد السباعى لأن أسره المسلسل الأولى قالت مش ه ينجح المسلسل إلا اجزاءنا بس واللى عايز يعرف مدى نجاح أجزاء ناهد يتابع مدى مشاهده الحلقات ومع احترامى برضو ايمى واللى معاها اعتذر وا بمزاجهم التحدى كان أكبر لناهد والفريق اللى معاها ..ف بعض حلقات ف جزء الرابع كان عالى اوى أداء ناهد وأدهم. . كان بعض الحلقات بتتابع مرة واتنين وتلاته وده كان بيبان فى حجم فواصل الإعلانات لحلقات الجزء الرابع بجد شابو لناهد واللى معاها لأن التحدى بجد كان يستاهل وانتى طلعتى قده .. ابدعتى اكتسبتى حب الناس .. واللى أعتذر يعتذر يجماعه يتحمل مسؤوليه اعتذاره واختياراته بس معروفه من أسلوب الرد بيبان حجم النجاح .. حنان سليمان ومستر عادى ابدعتوا ناهد انتى جميلة تستاهلى كل خير الناس بجد حبوكى. .

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة